fbpx
Transport gratuit de la 139.99
100% vegan
Produs în România

Întrebări și răspunsuri

Produsele Rawckers sunt vegane și de post?

100% ♥. Toate produsele noastre sunt fabricate într-un spațiu complet vegan. Nu conțin urme de lapte sau alte produse de origine animală. Folosim ca bază nuci caju și migdale, apă, sare de Himalaya — ingrediente simple, de calitate, procesate la rece.

Cum ar trebui să păstrez produsele Rawckers?

Vă promitem, le veți mânca mult mai repede decât credeți. 😊

Păstrați brawnza, untul, iaurturile sau cremele de brawnză la frigider, între 0 și 6°C.
Brawnzele maturate preferă un mediu aerisit. Vă recomandăm să le păstrați cu ambalajul desfăcut sau chiar fără ambalaj în frigider. A se evita recipientele mici, cu închidere etanșă. Valabilitatea lor este de 40 zile si 21 zile la Ricotta Marmota. Fiind un produs viu, maturarea brawnzei este un proces continuu, iar gustul se face tot mai bun și mai intens cu timpul.
Se recomandă a fi consumate în decurs de maxim 5 zile de la deschiderea ambalajului.

Cum se fermentează produsele Rawckers?

Pentru a fermenta produsele, folosim culturi vegane de fermentare, certificate. Acestea funcționează asemănător bacteriilor din murături, având efect benefic asupra digestiei și a întregului tract digestiv.

Copiii pot consuma produsele Rawckers?

Cu siguranță! 60% dintre consumatorii noștri sunt copii. Majoritatea lor au intoleranță la lactoză sau diverse alergii. Produsele Rawckers conțin nuci, de aceea, este recomandat ca inainte de consum, parintii să ceară acordul pentru consumul nucilor de caju sau a migdalelor din partea medicului lor.

Produsele Rawckers conțin gluten sau lactoză?

Produsele Rawckers nu conțin lactoză.
Cu excepția Cheesecake-ului, niciun alt produs nu include gluten. În cazul preparării Cheesecake-ului, utilizăm făină de speltă*, care conține gluten. Toate celelalte produse sunt complet lipsite de gluten.

Se folosesc conservanți, coloranți sau potențiatori de aromă?

Nu, nu folosim conservanți. Produsele noastre nu conțin substanțe de ameliorare a aromei sau coloranți. Toate produsele sunt fabricate numai din ingrediente naturale.

Produsele Rawckers conțin grăsimi adăugate?

Nu. Considerăm că nucile de caju sau migdalele sunt destul de bogate în grasimi, de aceea, preferăm să nu adăugăm alte grăsimi. Singura excepție se face în cazul untului de post.

Folosim ingrediente organice?

Folosim condimente organice, nuci de caju și migdale ecologice (certificate organic).

Unde se produce Rawckers?

Făbricuța noastră este în Timișoara. Aici se produc toate produsele Rawckers.

Transport și livrare

1. În cât timp ajung produsele Rawckers la tine?

Livrare în țară:

• Din grijă pentru tine și pentru gustul autentic #Rawckers, evităm ca produsele noastre să fie lăsate peste weekend în depozitul companiei de transport.
Astfel, pregătim coletele în fiecare zi de luni, marți și miercuri, toate comenzile primite până miercuri la ora 11:00 se vor trimite în săptămâna curentă, comenzile primite miercuri după ora 11.00, joi, vineri, sâmbătă si duminică vor fi trimise in săptămâna următoare., începând cu ziua de luni.

• Majoritatea coletelor sunt livrate in 24 ore dupa ce sunt predate curierului, dar există cazuri în care acestea ajung în 48 ore. Dacă nu ajunge coletul la Dumneavoastră în 24 ore, vă rugăm să ne contactați, pentru ca noi să solicităm urgentarea livrării, in general predam coletul catre curier in 48-72 ore de la primirea comenzii, cu exceptia weekendului.
Nu predam colete catre curieri vineri, sambata si duminica.

• Înainte de a trimite sau a livra comanda, vă sunăm pentru a primi acceptul dumneavoastră.

• Livrările în Timișoara se fac de luni până vineri!

2. Cum păstrăm produsele reci și nealterate, pe durata transportului?

Pentru ca produsele Rawckers să ajungă în siguranță la tine, în sezonul rece folosim spumă care izolează termic produsele și are proprietăți antișoc, iar în sezonul cald, folosim și pastile de gheață. Astfel, produsele sunt transportate într-un mediu sigur, cu temperaturi optime.

3. În ce orașe livrăm?

Trimitem colete în toate orașele din țară, prin compania de curierat GLS.

4. Cât costă transportul?

Prețul pentru transportul coletelor în țară este de 19,99 Lei, prin firma de curierat GLS.
Livrările în Timișoara sunt 14,00 lei. (19,99 lei zona limitrofă)

Pentru toate comenzile in valoare de peste 139.99 lei transportul este gratuit.

Datorită volumului si greutății mai mare al ambalajelor, pentru comenzile care conțin Joyurt si Cremshu se va percepe o taxă unică de ambalaj de 4,49 lei cu tva.

5. Există comandă minimă?

Comanda minimă este de 60 lei, dar cine poate rezista brawnzicilor Rawckers? 🙂

6. Care este modalitatea de plată?

Magazinul oferă trei metode de plata:

  • Plată la livrare – Clientul poate efectua plata pentru produsele comandate în momentul livrării, cu condiția ca  valoarea comenzii sa nu depaseasca 400 de lei. Pentru sume mai mari de 400 de lei, plata se poate efectua exclusiv online.
  • Transfer bancar – Plata se poate efectua după plasarea comenzii. Clientul poate iniția un transfer bancar prin intermediul internetului, la o bancă sau la un oficiu poștal. Detaliile contului bancar vor fi trimise prin e-mail, împreună cu confirmarea acceptării comenzii. Executarea comenzii va avea loc după primirea plății.
  • Plata cu cardul – se accepta carduri de plată, inclusiv MasterCard și Visa.Cardul clientului este taxat in momentul in care Magazin începe executarea comenzii în urma acceptării comenzii. Informațiile despre acceptarea comenzii vor fi trimise Clientului prin e-mail.

 

7. Ce se întâmplă cu produsele dacă întârzie curierul?

Atunci când un colet întârzie, nu înseamnă că nu e nerăbdător să ajungă la tine, ci doar a întâmpinat câteva obstacole pe drum. 🙂
Recomandarea noastră este să primiți coletul chiar și în condițiile unor întârzieri.
Garantăm o nouă livrare în cazul în care ne comunicați că produsele se dovedesc a fi deteriorate, chiar dacă întârzierile nu sunt din vina noastră.
Prin refuzul dumneavoastră de primire a unui colet, suntem obligați să plătim returul acestuia. Din acest motiv, alegem să nu mai trimitem persoanelor care refuză o dată livrarea. Pentru noi ar însemna să suportăm costurile a 3 transporturi, pe lângă valoarea produselor deteriorate.

Mulțumim că ne alegeți și ne înțelegeți implicarea! 🙂

8. Livrarea coletelor

Este normal dacă pastilele de gheață ajung dezghețate la dvs.
Este, de asemenea, posibil, chiar dacă foarte rar, ca produsele să ajungă călduțe, dar acest lucru nu afectează calitatea produselor. Nu uitați ca produsele sunt 100% vegane și nu se comportă ca brânzeturile tradiționale.
După recepție, vă rugăm să păstrați produsele la o temperatura de 2-6 °C.

9. Colectarea ambalajelor de sticlă

Pot înapoia ambalajele de sticlă?

Din motive de sustenabilitate, Rawckers oferă clienților posibilitatea de a returna ambalajele de sticlă rămase după consumul produselor.

Care este procedura de returnare a ambalajelor?

Pentru a ne returna borcanele și sticlele este nevoie, în primul rând, să le colectați. Minimul de ambalaje pentru care acceptăm returul este 50.

După ce ați colectat minimul de borcănașe, trimiteți-ne un mesaj pe Facebook, Instagram, pe mail sau sunați-ne la +4 0722 856 720 și spuneți-ne unde să venim! Noi vom trimite un curier pentru a le ridica și a le aduce acasă.

Specificați adresa de ridicare și numărul coletelor care trebuie ridicate. Vă rugăm să împachetați ambalajele cu grijă, însă cât mai compact posibil. Numărul de cutii pentru care oferim ridicare este limitat. Mulțumim pentru înțelegere!

Nu ai găsit ce căutai?

Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta te rugăm să ne contactezi folosind formularul de mai jos:

    Promitem că răspundem în cel mai scurt timp posibil.