Întrebări și răspunsuri

Produsele Rawckers sunt vegane și de post?

100% ♥. Toate produsele noastre sunt fabricate într-un spațiu complet vegan. Nu conțin urme de lapte sau alte produse de origine animală. Folosim ca bază nuci caju și migdale, apă, sare de himalaya — ingrediente simple, de calitate, procesate la rece.

Cum ar trebui să păstrez brawnza?

Vă promitem, le veți mânca mult mai repede decât credeți. 😊

  • Păstrați brawnza, untul, sau cremele de brawnză la frigider, între 0 și 4°C.
  • Brawnzele maturate preferă un mediu aerisit. Vă recomandăm să le păstrați cu ambalajul desfăcut sau chiar fără ambalaj în frigider. A se evita recipientele mici, cu închidere etanșă. Valabilitatea lor este de 30 zile (minim). Fiind un produs viu, maturarea brawnzei este un proces continuu, iar gustul se face tot mai bun și mai intens cu timpul.
  • Cremele de brawnză, Ricotta Marmota și untul de post se recomandă a fi consumate în decurs de 15 zile.
  • Produsele se pot pune și în congelator.

Cum se fermentează produsele Rawckers?

Pentru a fermenta produsele, folosim culturi vegane de fermentare, certificate. Acestea funcționează asemănător bacteriilor din murături, având efect benefic asupra digestiei și a întregului tract digestiv.

Copiii pot consuma produsele Rawckers?

Cu siguranță! 60% dintre consumatorii noștri sunt copii. Majoritatea lor au intoleranță la lactoză sau diverse alergii. Brawnzeturile Rawckers conțin nuci, de aceea, este recomandat ca bebelușii să ceară acordul pentru consumul nucilor de caju sau a migdalelor din partea medicului lor.

Produsele Rawckers conțin gluten sau lactoză?

Nu. Produsele noastre sunt create așa ca pentru noi.

Se folosesc conservanți, coloranți sau potențiatori de aromă?

Nu, nu folosim conservanți. Produsele noastre nu conțin substanțe de ameliorare a aromei sau coloranți. Toate produsele sunt fabricate numai din ingrediente naturale.

Produsele Rawckers conțin grăsimi adăugate?

Nu. Considerăm că nucile de caju sau migdalele sunt destul de bogate în grasimi, de aceea, preferăm să nu adăugăm alte grăsimi. Singura excepție se face în cazul untului de post.

Folosim ingrediente organice?

Folosim condimente organice, nuci de caju și migdale convenționale.

Sunt ecologice ambalajele produselor?

Da. Facem tot ce putem și încercăm întotdeauna să ne îmbunătățim materialele de ambalare. În prezent, folosim hârtie bio pentru ambalarea brawnzelor maturate. Iar caserolele pentru cremele de brawnză, unt și brawnza proaspătă sunt realizate din material plastic PLA, care este compostabil.

Unde se produc brawnzeturile Rawckers?

Făbricuța noastră este în Timișoara. Aici se produc toate produsele Rawckers.

Transport și livrare

În cât timp ajung produsele?

Livrare în țară:

Pentru a evita ca produsele noastre să fie lăsate peste weekend în depozitul companiei de transport, pregătim coletele în fiecare zi de marți și miercuri. În funcție de rapiditatea serviciului de curierat, produsele ar trebui sa ajungă miercuri, joi, vineri între orele 08.00 și 18.00. Veți fi înștiințați de către firma de curierat în ziua livrării.

Livrările din Timișoara se fac joi, vineri, și sâmbătă.

Înainte de a trimite sau a livra comanda, vă sunăm pentru a primi acceptul dumneavoastră.

Cum rămân produsele reci pe durata transportului?

De obicei, folosim spumă care izolează termic produsele, aceasta având și proprietăți antișoc.  În sezonul cald, folosim și pastile de gheață. Astfel, produsele sunt transportate într-un mediu cu temperaturi optime.

Unde trimitem colete?

Trimitem colete în toate orașele mari din țară, folosind DPD. În Cluj prin Cargus. Putem trimite și în alte țări din UE, prin DPD.

Cât costă transportul?

Transportul în țară este 20 lei prin FAN sau DPD si 25 lei prin Cargus.  Pentru localitățile din afara țării, vă rugăm să ne contactați pentru a vă face o ofertă personalizată.  Livrările în Timișoara sunt 5 lei. (10-15 lei zona limitrofă)

Există comandă minimă?

Da. Comanda minimă este de 2 produse.

Ce se întâmplă cu produsele dacă întârzie curierul?

Recomandarea noastră este să primiți coletul chiar și în condițiile unor întârzieri. Garantăm o nouă livrare în cazul în care ne comunicați că produsele se dovedesc a fi deteriorate, chiar dacă întârzierile nu sunt din vina noastră.

Prin refuzul dumneavoastră de primire a unui colet, suntem obligați să plătim returul acestuia. Din acest motiv, alegem să nu mai trimitem persoanelor care refuză o dată livrarea. Pentru noi ar însemna să suportăm costurile a 3 transporturi, pe lângă valoarea produselor deteriorate.

Mulțumim pentru înțelegere.

Nu ai găsit ce căutai?

Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta te rugăm să ne contactezi folosind formularul de mai jos:

Promitem că răspundem în cel mai scurt timp posibil.